tirsdag den 14. februar 2012

Valentine's Day

God eftermiddag kære læsere :-) 

Chokoladehjerter (billedet er fundet på internettet)
 Som alle nok ved er dagen i dag kærlighedens dag. Det er en dag, hvor man kan hygge lidt mere om kæresten end man plejer, give hinanden en gave, overraske eller bare nyde hinandens selskab. Valentine's Day behøver derfor ikke nødvendigvis være en dag, hvor man bruger masse af penge på at give hinanden gaver. For mig betyder Valentine's Day ikke en helt masse, men alligevel har jeg besluttet mig for at overraske kæresten en smule ved at lave nogle lækre chokoladehjerter og hjemmebagte boller. Jeg glæder mig meget til at smage resultatet og håber virkelig på, at det også fald i god jord hos kæresten. 

Hvad med jer derude? Hvad betyder Valentine's Day for jer, og er det en dag, hvor I gør lidt ekstra ud af, at vise jeres kærlighed til en I holder af?  
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar