tirsdag den 14. februar 2012

Chokoladehjerter

God aften skønne læsere :-)

Her er resultatet af dagens projekt. Jeg glæder mig til at dele opskriften med jer her en af dagene, men har ikke lige tid i aften, så I må desværre "nøjes" med nogle billeder :-)  

Formen, som jeg brugte til at forme hjerterne



Smørcremen, som jeg brugte i nogle af chokoladehjerterne
Her ses et billede af et af mine chokoladehjerter. Der er hasselnødder øverst, smørcreme i midten og ellers bare ren mørk chokolade.

Ser de ikke bare lækre ud? De smagte i hvert tilfælde helt fantastisk. Jeg vil forresten også vise jer mine lækre gulerodsboller, som jeg også har lavet, men det bliver først i morgen ;-)

Happy Valentine's Day til jer allesammen :-)
Love Maise

2 kommentarer:

  1. De ser virkelig lækre ud. Mmm chokolade ;-)

    SvarSlet
  2. De smager også bare helt fantastisk, og er super nemme at lave ;-)

    SvarSlet