fredag den 17. februar 2012

Dag nr. 8: Hvornår har jeg sidst forkælet mig selv?

God aften kære læsere :-)
  


I den seneste tid har jeg ikke haft så meget tid til at forkæle mig selv. Jeg har dog forsøgt at gøre lidt ekstra ud af Valentine's Day i tirsdags, hvor jeg lavede nogle lækre chokoladehjerter samt nogle super gode gulerodsbrud.Det blev rent forkælelse både for kæresten og jeg, og succesen skal helt klart gentages igen. Jeg vil dog forsøge at lave chokoladehjerterne med lys chokolade samt putte noget nougat og mazipan indeni. Jeg tror, at det kunne gå hen og blive et hit. Jeg ved godt, at jeg i den seneste tid har brugt meget tid på at snakke om mad, men jeg elsker simpelthen at lave god mad, som jeg kan se andre nyder. Jeg elsker at eksperimentere, og jeg glæder mig allerede til næste gang, hvor jeg forsøge mig med at lave noget nyt og spændende. Hvor er det frygteligt hvor hurtigt, at jeg kan bevæge mig ud på et sidespor, og fortælle om en passion, som bare vokser for hver dag. 
Jeg må hellere stoppe med at skrive for i aften. Jeg er nemlig på besøg hjemme hos min mor, og vi sidder lige nu og ser X Factor. Så jeg vil bare ønske jer en fantastisk aften, og en rigtig god weekend. Vi blogges ved. 

Love Maise <3  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar