onsdag den 8. februar 2012

STAND UP

God eftermiddag :-) 

I går var kæresten og jeg i Herning for at se Stand up sammen med et vennepar. Vi tog først på Bones, hvorefter vi tog ind på Fermaten for at se Brian Mørk, Thomas Warberg og Mikkel Malmberg. Det var faktisk første gang, at jeg var inde og se et stand up show live, hvilket jeg blev positivt overrasket over. Der var en super god stemning, og man kunne mærke at folk rigtig hyggede sig. Thomas Warberg var helt klart den bedste og formåede at få publikum til at grine hele vejen igennem showet. Det blev dog en sen aften, og vi var først hjemme til midnat, så skoledagen har været en anelse hård her i dag. 
Nedenunder kan ses et billede af gårsdagen outfit. 

2 kommentarer:

  1. Tak får den søde kommentar på min blog. Fed blog du har, er selvfølgelig blevet fastlæser, jeg håber at du vil gengælde :-)
    Kig forbi: black-eyesm.blogspot.com
    -Maja :-)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt Maja :-)Jeg vil selvfølgelig også gerne være fast læser hos dig og tak fordi du vil være min ;-)

    SvarSlet