mandag den 6. februar 2012

EBAY & NAIL ART

God aften skønne læsere :-)

Hvordan har jeres mandag været derude? Jeg må indrømme, at min mandag har været en anelse hård. Dagen startede med, at jeg kom til at sove en halv time over mig, så der var fuld fart på fra morgenen af. Kæresten var dog heldigvis så sød at tilbyde at køre mig i skole, og så var dagens hektiske start reddet. Skoledagen forløb ellers ganske stille og roligt, og det eneste vi skulle lave var at gå i gang med et nyt projekt. 

For at snakke om noget helt andet så har jeg i den seneste tid fået en større og større interesse for "nail art". Det var derfor en dejlig overraskelse, da en af pigerne fra klassen fortalte mig om, at man kan købe "nail art stickers" til ingen penge inde på Ebay. Der findes tusindvis af forskellige "nail art" produkter inde på Ebay, hvilket der ikke ligefrem gør det let for en at vælge. Jeg endte dog med at købe fire forskellige "nail art stickers" samt to pincetter, som hjælp til at sætte det på neglene. Nu må jeg bare vente med tålmodighed for produkterne skal sendes helt fra Hong Kong, så der kan gå op til 22 dage, før man modtager produkterne. Jeg glæder mig meget til at vise jer det nye neglelir, og selvfølgelig til at teste det. Jeg skal nok uploade nogle billeder af det og glæder mig meget til at vise jer resultaterne og kombinationer, som man kan lave. Det er vel kun fantasien, der sætter grænser. Produkterne kan findes her og her, og koster ca. 10 kroner pr. stk.

Pincetter
Nail Art
Kan I have en god aften derude.. Nu må jeg videre i programmet. Jeg skal nemlig have lavet nogle lektier til på onsdag.
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar