mandag den 9. januar 2012

New in: Fake fur vest

God aften dejlige læsere :-) 

I dag vil jeg fortælle jer om mit nye kup, som jeg gjorde i H&M for nogle uger siden. Jeg har længe gået og ledt efter en pelsvest, men enten har de været for dyre eller også har de lignet noget katten kunne have slæbt hjem. Så da jeg endelig fandt en i H&M, som i tillæg også var i min størrelse var super glad. Prisen var også mere end overkommelig, da jeg nemlig kun skulle betale sølle 99 kr. for denne dejlige pelsvest, som er vist på billedet nedenunder.. 
Billedet viser dog ikke så tydeligt, hvor fin den er virkeligheden, men håber I får et okay indtryk af den ;-)
Dagen i dag har ellers været ganske stille og rolig for mit vedkommende. Jeg stod forholdsvis tidligt op for at gøre lejligheden ren, og ellers har jeg bare gået og tullede rundt herhjemme. Lige nu venter jeg på, at kæresten kommer hjem fra arbejde, så vi kan komme ud og handle ind til aftensmad. Så jeg vil smutte igen. Kan I have en dejlig aften - måske jeg kigger forbi senere.
Love Maise
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar