tirsdag den 3. januar 2012

Dagens tip: Glitter negle

God formiddag derude :-)

Så er jeg allerede i gang med at blogge igen. I dag har jeg tænkt mig, at tipse jer om denne fantastiske negle glitter fra Gosh, som jeg faldt over inde i Matas nogle dage før nytårsaften. Jeg synes rent ud sagt, at den var hel fantastisk og måtte simpelthen bare prøve den.      



Ovenover vises lige nogle billeder af både negle glitteret og neglelakken, som jeg brugte. Negle glitteret var forholdsvis nem at ligge på neglene, men det er vigtigt, at man er meget forsigtig, så der ikke går en masse unødvendig glitter til spilde.

Det første jeg gjorde var, at ligge en basis neglelak efter eget valg. Jeg valgte en sort neglelak. Herefter duppede jeg neglen ned i glitteret i den lille bøtte, mens neglelakken stadig var våd/fugtig, og fortsatte videre til næste negl. Det er meget vigtigt, at man tager en negl af gangen ellers kan det hurtigt gå galt!! 



Afslutningsvis kan man vælge at ligge en gennemsigtig overlak over glitteret, så det holder bedre. Nedenunder vises et billede af resultatet: 


Jeg synes, at effekten med glitteret er super fedt, og det kan stort set bruges til en hver lejlighed, hvor man gerne må gøre lidt ekstra ud af sig selv. Glitteret kan købes i Matas, og det fås i flere farver.  

Love Maise



 

4 kommentarer:

  1. Har godt kigget på det der negleglimmer i Matas, men er ikke sprunget på endnu. Hvis man undlader en topcoat, kommer den så til at drysse?

    /Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria,

    så hyggeligt at du kommenterer :-)

    Jeg vil sige, at det kommer ikke til at drysse, fordi når man har dyppet neglen ned i den lille bøtte, så tager bare lige en finger (meget forsigtigt), og tørre det overskydende glitter af. Jeg brugte ikke en topcoat nytårsaften, men vil nok foreslår, at man gør det, fordi næste morgen, da jeg vågnede var der en del, som var smuldret af :-)

    SvarSlet
  3. Ihh de er superfine! Superfin blog, Maise. Glæder mig til at følge med! :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for den søde kommentar Milana :-) Og i lige måde..

    SvarSlet