søndag den 15. januar 2012

Dagens tip: Lyse lokker året rundt

I dag vil jeg tipse jer om min blonderingsspray "Hint of sunshine", som er blevet en fast inventar på mit badeværelset. Grunden til, at dette produkt har fundet vej i mit hjerte er, fordi jeg ikke længere har brug for at få lavet striber i mit hår. Dette betyder i sidste ende færre penge på frisør, hvilket er ideelt for en studerende som mig. Produktet har dog samme effekt som farvning dvs. at man skal ikke overdrive brugen af produktet, da det kan ødelægge håret. Jeg er utrolig glad for dette produkt og synes, at det er et rigtig godt alternativ til frisøren.

"INECTO blonderingsspray er en permanet hårlysner, der blidt lysner naturligt blond-, mellemblondt-, og lysebrunt hår. Produktet anvendes i fugtigt hår, hvorefter håret føntørres. Jo højere temperaturen er, jo større lysere bliver resultatet". 

Jeg kan helt klart anbefale produktet, og jeg synes, at det har en rigtig fin effekt på mit hår. Det giver en naturlig lys farve til håret uden, at det bliver for meget..

Kan I have en god aften derude kære læsere? 
Love Maise

2 kommentarer:

  1. Hvor har du købt den henne - har lidt svært ved at finde den..

    SvarSlet
  2. Den kan fås i Matas til omkring de 80 kroner :-)

    SvarSlet