mandag den 2. januar 2012

Min helt egen blog

Vi er netop gået ind i året 2012, og jeg har langt om længe besluttet mig for at blogge. Jeg har igennem en meget meget lang periode gået med overvejelserne omkring at starte min egen blog. Grundlaget for at starte denne blog er hovedsageligt, fordi jeg elsker at skrive. Jeg er ganske enkelt en amatør på dette område, men nu har jeg taget chance, og håber på, at der er nogle derude, som kunne have lyst til at følge mig. Jeg regner med at bloggen, som udgangspunkt kommer til at handle make up, hverdagslivet som fattig studerende, tips og tricks, mode og madlavning. Jeg glæder mig til at fortælle noget mere om mig selv, og lærer jer derude at kende.

Kan I allesammen have en forrygende aften, og så skrives vi ved allerede i morgen igen :-) 

Love Maise
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar