søndag den 4. marts 2012

New in: Essie neglelak

I fredags modtog jeg to nye neglelakke fra Essie til kun 38 kr. pr. stk, hvilket er en helt vanvittig pris for disse super fine neglelakke. Den ene jeg købte, er denne fine mint grønne farve, og den anden er en knald rød farve, som jeg vil vise jer på et senere tidspunkt. Jeg kunne ikke helt beslutte mig for, hvilken farve jeg skulle vælge, så derfor endte jeg op med at mixe disse to lækre pastelfarver. Den lyserøde havde jeg i forvejen fra min Goodiebox. Hvad synes I derude - ser det ikke fint ud? :-) 


Love Maise

2 kommentarer:

  1. Elsker den mint grønne, hvad hedder farven og hvor har du købt den? :)

    www.tinaparna.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jaaa jeg elsker den virkelig også. Den er så super fin. Den hedder "Mint Candy Apple", og jeg købte den på billigvoks.dk :-)

    SvarSlet