onsdag den 28. marts 2012

DÅRLIG OPDATERING

God aften kære læsere :-) 

Jeg må beklage den manglende opdatering her den seneste uge, men jeg har simpelthen haft mere end travlt. Skole og arbejde fylder mere end forventet, og derfor har jeg været nødsaget til at prioritere, selvom det ikke er med mine gode vilje at lade være med blogge. Jeg håber, at trods den dårlige opdatering her på bloggen vil i fortsætte med at følge med. Jeg kan jo ikke undvære jer kære læsere. 

Nu må jeg vist hellere stoppe med at undskylde mit fravær og begynde at skrive om noget mere interessant. Jeg vil først og fremmest vise jer nogle nye ring, som jeg har modtaget fra kære E-bay. Den ene af ringene er allerede blevet en favorit, så derfor glæder jeg mig til at vise den. Jeg håber lidt på, at I vil dele samme begejstring.   



Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar