tirsdag den 6. marts 2012

Dag nr.11: En skønhedshjemmeside du besøger ofte

Dagens blog challenge er en anelse svær for mig at svare på, da jeg finder mest inspiration på de blogge jeg læser samt i magasiner. Jeg kender faktisk ikke en rigtig god skønhedshjemmeside, så hvis der er nogle derude, som skulle ligge inde med en god hjemmeside, som er værd at tage et kig på. Så er I mere end velkommen til at poste det i kommentarfeltet. Dette her må være et af de mest kedelig indlæg jeg længe har skrevet, men jeg må hellere se, at komme til bunds i denne blog challenge.
Jeg håber forresten at I kære læsere havde en fantastisk weekend for det havde jeg nemlig. Fredag fik jeg besøg af nogle veninder, som jeg gik på handelsskolen med. Vi lavede mad sammen og så snakkede vi ellers om alt mellem himmel og jord. Lørdag blev mere eller mindre til en afslapningsdag sammen med kæresten. Jeg startede med at være på arbejde i fire timer, og så lavede jeg ellers ikke så meget denne dag. Søndag tog jeg hjem til min far for holde søndagsfrokost. Det er efterhånden blevet en tradition, at vi første søndag i hvert måned holder søndagsfrokost. Det er altid super hyggelig især fordi vi ikke ses så ofte.
Nå dette indlæg blev vist kørt lidt ud på et sidespor, men det er også længe siden, at jeg har skrevet noget lidt mere personligt.

Nu vil jeg bare ønske jer en dejlig dag, vi blogges måske ved senere.
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar