torsdag den 19. juli 2012

GOODIEBOXEN'S INDHOLD Juni/juli


Som lovet vil jeg i dag opdatere jer om, hvad den kære GOODIEBOX indeholdte. Jeg har ikke testet noget af det endnu, så kan derfor ikke udtale mig om, om produkterne er gode. Hvis I ønsker en beskrivelse af produkterne må I endelig sige til, så vil jeg så vidt muligt forsøge at beskrive dem. Men dette var, hvad GOODIEBOXEN indeholdte: 
  • Decubal Ecological Body Cream  
  • Decubal Ecological Face Cream 
  • BODYNORDIC Natural Face and Body Oil 
  • Schwarzkopf Pro Osis Session Extreme Hold Hairspray 
  • Murad Essential-C Day Moisture SPF 30
  • Depend Holografisk Neglelak  
Til jer der ikke kender til GOODIEBOX kan i læse et indlæg, som jeg tidligere har skrevet her. Det kan læses nederst i indlægget. Ellers kan I klikke jer inde på deres hjemmeside, og få en yderligere beskrivelse af, hvad det hele handler om. 

- Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar