tirsdag den 15. maj 2012

Ny pakke modtaget

God aften kære læsere :-)

Som jeg fortalte tidligere modtog jeg min længe ventede pakke fra ZARA. Pakken indeholdte en let blomstret sommerjakke og en jumpsuit, som jeg regner med at bruge her i weekenden. Jeg skal nemlig til 2*50 års fødselsdag hos mine svigerforældre. Jeg ved endnu ikke, hvad jeg skal give dem, så hvis der er nogle af jer derude, som skulle sidde inde med nogle gode forslag modtages det med kyshånd :-) Men her får I lige nogle billeder af tøjet. Billederne er taget fra ZARA's hjemmeside, da mit eget kamera ikke lige funker optimalt.









Uhh hvor jeg glæder mig til at få brugt dette fine tøj. Jeg ved endnu ikke, hvad jeg har tænkt mig at style med jakken, men jeg regner med at det enten bliver med et par hvide jeans eller en hvid nederdel. Jeg skal nok oploade nogle billeder, når jeg engang får den brugt. Indtil videre kan vi krydse fingre for, at der snart kommer noget mere sommerligt vejr. Kan I have en god aften derude. Vi snakkes ved.  
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar