onsdag den 9. maj 2012

Mine indkøb fra Dublin

God formiddag kære læsere :-) 

Så er jeg endelig klar til at blogge lidt igen. I dag har jeg tænkt mig at vise jer nogle af mine seneste køb, som jeg gjorde i Dublin. De fleste af tingene er købt i ZARA, som rent ud sagt har nogle helt fantastiske og lækre ting. Jeg håber I er lige så begejstret for købene, som jeg er.

Coat: ZARA  - Necklace: ZARA

T-shirt: Pull and Bear

T-shirt: ZARA
Top: A WEAR

Shoes: Pennys and ZARA


 Hvad synes I om købene? Jeg er i hvert tilfælde fuldstændig solgt.

Love Maise

4 kommentarer:

  1. Jeg er bestemt meget vild med halskæden fra Zara :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Den glæder jeg mig også ufattelig meget til at få brugt :-)

    SvarSlet
  3. Fede køb, er især vild med den grå t-shirt :) Dublin er altså bare fantastisk at shoppe i ;)

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  4. Tak skal du have. Jeg er også rigtig glad for den grå t-shirt, og så passer den perfekt til et par højtaljede jeans :-D

    Ja der er i hvert tilfælde mulighed for at spare lidt penge i forhold til herhjemme ;-)

    SvarSlet