tirsdag den 10. april 2012

Levi's vintage

God eftermiddag kære læsere :-) 

Jeg beklager, at jeg igen har forsømt jer, hvilket jeg efterhånden er blevet godt til. Jeg kan kun beklage, men jeg har så ufattelig travlt hele tiden, så det er svært at få skole, arbejde, træning, lektier og blogging til at hænge sammen. Derfor har jeg siden januar været nødt til at prioritere skolen frem for alt andet eller arbejdet har efterhånden også fyldt en del. Jeg glæder mig til at få sommerferie for så bliver der igen mere tid til at blogge. 

Nå men nok om mine undskyldninger. Det, som jeg egentlig ville fortælle jer er, at jeg længe har gået og kigget efter et par Levi's jeans, som jeg kan klippe til shorts. Efter et besøg hos min mor i påsken skete miraklet. Min kære mutter havde gemt et par gamle Levi's jeans fra da hun var ung. Og hvad endnu bedre var, at jeg tilfældigvis kunne passe de Beverly Hills inspirerede jeans. Min lillebror var ved at dø af grin, da jeg havde fået dem på. Der er bare visse ting brødre ikke forstår, men jeg var altså rent ud sagt lykkelig. Derfor skal I selvfølgelig lige have et billede af min kære Levi's jeans. 

Hvad synes I? Er de ikke bare perfekte her til sommer? De skal selvfølgelig lige klippes til shorts og så regner jeg med, at jeg vil pynte dem med nitter. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar