tirsdag den 17. april 2012

GOODIEBOXEN's indhold

Som jeg skrev i går har jeg endelig modtaget den længe ventede GOODIEBOX, og jeg kan fortælle jer, at den indholdte mange fine ting, som jeg glæder mig til at få testet og fortælle om. Her kan I lige se nogle nærbilleder af produkterne. Jeg vil efterhånden, som jeg får testet produkterne give en anmeldelse af dem, men indtil videre må I nøjes med disse billeder.



Goodieboxen indholdte:
  • Pukka Uplifting Toner
  • Kevin Murphy Luxury Wash
  • Veet Suprem "Essence" voks strips 
  • OH MY GOSH neglelak
  • Blax Hårelastikker  (allerede en favorit)
  •  ACO Sense & Care håndcreme
  • Pukka Nourishing Face Oil
  • Pukka te (tre forskellige varianter) 
  • Chokoladeæg fra PR Chokolade
Hvis der skulle være nogle derude, som overhovedet ikke aner, hvad en GOODIEBOX er, så kan jeg anbefale jer at tjekke dette indlæg ud eller GOODIEBOX's hjemmeside.
Love Maise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar